Du är här: Start / Verktyg / Lättläst / Social service

Social service

Alla som bor i Laholms kommun
ska kunna känna sig trygga.

Alla ska få den hjälp de behöver.
Om man inte har pengar att betala
hyra eller köpa mat för
ska man få hjälp.

Någon kanske dricker för mycket alkohol
eller tar droger.
Någon är kanske inte snäll mot någon
annan person.

Ring Laholms kommuns Medborgarservice,
0430-150 00, för att komma i kontakt med
någon som kan hjälpa dig.

Kommentera sidan

Innehållsansvarig: Lars Ingemarson
Sidan uppdaterad den 21 april 2015

Medborgarservice

Medborgarservice

Medborgarservice
Växel: 0430-150 00
Humlegången 6
312 80 Laholm

Medborgarservice öppettider:

  • Måndag-onsdag klockan 07.45-17.00
  • Torsdag klockan 07.45-17.30
  • Fredag klockan 07.45-17.00

Laholms kommuns växel
öppnar kl. 08.00