
Just nu genomför vi en digital undersökning om hur du upplever avfallshanteringen i Laholms kommun.
Undersökningen vänder sig till alla som har ett avfallsabonnemang och/eller besöker Ahla återvinningscentral.
Frågorna handlar bland annat om hur du upplever avfallshanteringen hemma vid fastigheten, på återvinningsstationerna och på Ahla Återvinningscentral.
Undersökningen genomförs för att få in upplevelser och synpunkter som kan användas för att förbättra och utveckla avfallshanteringen i framtiden.
Enkäten tar cirka fem minuter att svara på. Svarstiden beroende lite på hur många frågor du väljer att svara på med egen kommentar.
Du som svarar förblir anonym om du inte väljer att anmäla din e-postadress till framtida nyhetsbrev från Avfallsservice.
E-postadressen registreras då i verksamhetssystemet för avfallsadministration.
Hjälpte informationen på den här sidan dig?
Publicerad: | Senast uppdaterad: