JavaScript är avstängt! För att laholm.se ska fungera korrekt behöver er webbläsare stödja JavaScript.
Du är här: Start / Verktyg / Lättläst / Social service

Laholms kommuns arbete med covid-19

Klicka här för att ta del av uppdaterad information

Social service

Alla som bor i Laholms kommun
ska kunna känna sig trygga.

Alla ska få den hjälp de behöver.
Om man inte har pengar att betala
hyra eller köpa mat för
ska man få hjälp.

Någon kanske dricker för mycket alkohol
eller tar droger.
Någon är kanske inte snäll mot någon
annan person.

Ring Laholms kommuns Medborgarservice,
0430-150 00, för att komma i kontakt med
någon som kan hjälpa dig.

Kommentera sidan

Innehållsansvarig: Annika Lindblad
Sidan granskad den 3 februari 2020