JavaScript är avstängt! För att laholm.se ska fungera korrekt behöver er webbläsare stödja JavaScript.
Du är här: Start / Verktyg / Lättläst / Social service

Information med anledning av coronavirus och covid-19

Här samlar vi allt publicerat material om hur coronaviruset påverkar Laholms kommuns verksamheter, till exempel förskola, skola, gymnasiet, vård och omsorg. Här finns också länkar till myndigheter. 

For all information published on the page, the "translate" function can be used (see top right). للحصول على كافة المعلومات المنشورة على الصفحة، يمكن استخدام وظيفة "الترجمة" (انظر أعلى اليمين).

Länk till sidan

Social service

Alla som bor i Laholms kommun
ska kunna känna sig trygga.

Alla ska få den hjälp de behöver.
Om man inte har pengar att betala
hyra eller köpa mat för
ska man få hjälp.

Någon kanske dricker för mycket alkohol
eller tar droger.
Någon är kanske inte snäll mot någon
annan person.

Ring Laholms kommuns Medborgarservice,
0430-150 00, för att komma i kontakt med
någon som kan hjälpa dig.

Kommentera sidan

Innehållsansvarig: Lars Ingemarson
Sidan granskad den 3 februari 2020